Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
October 10, 2011
Image Size
508 KB
Resolution
2177×2901
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
302
Favourites
31 (who?)
Comments
39
Downloads
6
×
Competition by Vivid-Funk Competition by Vivid-Funk
This popped in my head today and I had to draw it out. That Angry Birds phone AP game is pretty addictive...and so are my Punisher comics...hmmm...and BAM! The sketch was hilarious so I had to go ahead and color it! Tell me what you think?
Add a Comment:
 
:iconmightymorphinpower4:
MightyMorphinPower4 Featured By Owner Jan 9, 2012
hahhaa funny one
Reply
:iconvivid-funk:
Vivid-Funk Featured By Owner Jan 11, 2012  Professional General Artist
Thanks! Punisher is the dude!
Reply
:iconseebee077:
seebee077 Featured By Owner Nov 20, 2011  Hobbyist General Artist
Ha ha! This piece is a riot. I'd love to see the Angry Birds and the Punisher go head to head.
Reply
:iconvivid-funk:
Vivid-Funk Featured By Owner Nov 21, 2011  Professional General Artist
Hell yeah!
Reply
:iconblacksandrock10:
BlackSandrock10 Featured By Owner Oct 23, 2011   Digital Artist
Frank Castle and a Angry Bird.....!? Didn't see this one coming! :lol: Good work! :)
Reply
:iconvivid-funk:
Vivid-Funk Featured By Owner Oct 23, 2011  Professional General Artist
I didnt either. Just popped in my head and I HAD to draw it! Hahaha! Thank you!!!
Reply
:iconblacksandrock10:
BlackSandrock10 Featured By Owner Oct 24, 2011   Digital Artist
No problem, man! Good work! :)
Reply
:iconogoon:
OGOON Featured By Owner Oct 20, 2011  Student Traditional Artist
lol thats an angry bird
Reply
:iconvivid-funk:
Vivid-Funk Featured By Owner Oct 20, 2011  Professional General Artist
Yeah. Literally.
Reply
:iconogoon:
OGOON Featured By Owner Oct 20, 2011  Student Traditional Artist
lol good shit i would of never thought of somethin like tat
Reply
Add a Comment: